یادداشت های یک برنامه نویس آی او اس

گاهی اوقات کاری میخوام بکنم یا یه چیز ساده یاد میگیریم که برای جلوگیری از فراموشی توی این وبلاگ منتشر میکنم ولی سایت اصلی که آموزش ها رو توش قرار میدم alef-ba.ir

یادداشت های یک برنامه نویس آی او اس

گاهی اوقات کاری میخوام بکنم یا یه چیز ساده یاد میگیریم که برای جلوگیری از فراموشی توی این وبلاگ منتشر میکنم ولی سایت اصلی که آموزش ها رو توش قرار میدم alef-ba.ir

  • ۰
  • ۰

به نام خدا

گاهی اوقات به یو آی هایی که واسه برنامه های آی او اس پیاده میکنم زیادی توجه میکنم

یو آی هایی که طراح های محترم به بنده میدن همه بوی متریال دیزاین اندروید رو میده

همشون یه تولبار رنگی داخل صفحات

دراور (که خودم با التماس تبدیل به TabBarViewController میکنم)

و سایر کامپوننت های اندرویدی

کمی دقت در طرح های آی او اسی شما رو تفهیم میکند که در اپ های نیتیو آی او اس حتما از Navigation Contoller ها استفاده شده تا با سوایپ کردن گوشه صفحه بتونید برگردید

همین نویگیشن کنترلر ها باعث میشن که شما صفحات مستر و  Details داشته باشین که خودشون براتون یه سری انیمیشن ها رو هندل میکنن مثل اینکه توی تاب بارتون عنوان صفحه قرار بگیره و با سوایپ کردن صفحه یا باز شدن صفحه detail عنوان صفحه جا به جا بشه.

پس یه برنامه نویس باتجربه آی او اس و همچنین نیتیو آی او اس باید خوب بلد باشه طرح های آی او اسی بزنه یا جایگزین کامپوننت ها رو به طراح پیشنهاد بده

امیدوارم حتما این کامپوننت ها رو کار کنید و به اپلیکیشن هایی بخورید که توشون استفاده بشه

  • ۹۸/۰۸/۲۷
  • برنامه نویس

نظرات (۱)

ممنون🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی